به نام خدا

سلام خوش آمدید

به نام خدا

سلام خوش آمدید

به نام خدا

🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱

زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه‌ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد
گاه با ناب‌ترین شعر زمان
گاه با ساده‌ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله‌ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه‌هایت بی غم
روزگارت آرام

سهراب سپهری

🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱

۱۷مرداد



 

داشتم‌ می‌رفتم‌ که‌ نسیمی‌ رد شد و گفت:

نام‌ آفتابگردان‌ همه‌ را به‌ یاد آفتاب‌ می‌اندازد،

نام‌ انسان‌ آیا کسی‌ را به‌ یاد خدا خواهد انداخت؟

آن‌ وقت‌ بود که‌ شرمنده‌ از خدا رو به‌ آفتاب‌ گریستم


گل آفتاب گردان رو به نور می‌چرخد و آدمی رو به خدا.

ما همه آفتابگردانیم.

اگر آفتابگردان به خاک خیره شود و به تیرگی ، دیگر آفتابگردان نیست.

اگر گل بودم، آفتابگردان بودم تا همیشه به دنبال خورشید باشم ،

و به تاریکی پشت کنم با غرور و قامت کشیده و راست بایستم

حتی با این که سرم پر از دانه‌های سیاه است

 

۰۰/۰۵/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شب ماه

نظرات  (۱۰)

۲۷ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۵۱ ماه تی تی ..

سلام شب ماه وبلاگ زدی؟؟😐😂

پاسخ:
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی.
آره خب.
بهت قبلا گفته بودم که وبلاگ زدم🥰
۲۷ مرداد ۰۰ ، ۰۱:۴۱ ماه تی تی ..

یه جمله است که میگه من سعی کردم همه رو بخندونم ولی از درون داغونم:)

۲۷ مرداد ۰۰ ، ۰۳:۲۰ ماه تی تی ..

😂😂😂😂😂😂

چی بگم شب ماه 

 

یه سوال اگه فردا احیانا من نباشم بمیرم آخرین چیزی که بهم میگی چیه 

سوال جواب بده برم بخوابم 🥱🥱🥱

 

 

پاسخ:
اولااااا خدا نکنه .🤨🤨🤨
زبونت رو گاز بگیر.😠

بعدش هم😊
آخرین چیزی که بهت میگم این هست که قبل از هر تصمیمی و یا هر حرفی، خوب فکر کن😁


سلام ماه شب های من😌😁🌹

من باری دگر تشریف فرما شدم😌

حال می خواهم اینجا جلوس بفرمایم و
 چتر شوم در وبلاگت😁😜

پس من را باید همیشه پذیرا باشی 😁
 
قربان شما گلی گلخونه😇 خخخخخخ
 

پاسخ:
سلام گل من🌹😍

باز هم خوش آمدی عزیزم😍💐

صاحب اختیاری عزیزم. چتر شو در وبلاگم😉

قدمت رو چشمام😍

خدا نکنه. من به قربانت.گل گلی من🤗🌹

فدات شم .🥰

نظر بالا خیلی خودمو تحویل گرفتم😁


باری دگر


وبلاگت مبارک عزیزدلم
شیرینم
قشنگم
نفسم
ماه شبم😍🌹🌸🍒🍨🍭😍

پاسخ:
چیزی جز حقیقت نگفتی عزیزم 😍

ممنووونم😃❤🥰

خیلی خوشحالم کردی اومدی🙂

تو عزیزمی

خوشگلم

قلبم

گل من😍🦋🌹🌸💐

سلام جیگرم

 

روزت بخیر باشه:)❤

پاسخ:
سلام عمرم 😍

روز تو هم بخیر باشه :)❤

فدات بشم🤗
۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۸:۰۵ گلی خانوم

 

@شبِ ماهم🌸 

سلام سلام 

              شبِ ماه سلام 🦋

یلدات مباااااارک عشق جاااان🤗😍
            
آرزوم خوشبختیته🌱🦋

رسیدن به آرزوهاته🌱🦋

درخشیدنته🌱🦋

زیبایِ من❤

دوستِت دارم فرشته یِ زمینیِ من ❤🌱🤗

 

😍🦋😌🥰😎😍

پاسخ:
سلام گل نازم 😍

سلام به روی ماااهتتت😍😍

قربونت برررررم .🥰🌹❤
یلدای خودت هم مبااااارک😍😍🥰💝

عزززیممم🥰😍
خییلی ممنونم ازت‌.🌹
همچنین عزیزم.🤗
 امیدوارم و آرزو میکنم که به هر چیزی که میخوای برسی و دست به هر چی میزنی ، طلا بشه😁😍
عاقبت بخیر بشی نازنینم🥰😍🌹
ان شاءالله ‌که خودت و خانوادت سال های سال، در کنار هم ۱۲۰ سال شب یلدا رو جشن بگیرید.🥰
ان شاءالله که همیشه ، تمام یلداهای زندگیت ، پر از خوشبختی باشه.🤗🥰
خوشگل من🥰❤
منم دوستِت داااارم تاج سرررم. 😍
فرشته هم که شمایید عزیز دلمممم.😍❤😍
کم شکسته نفسی کنننن😐😅😍😁🥰
من در مقابل تو ، قطره ای در برابر دریام🥺😁🥰😍

فدات بشم عمرم😍



سلام خانم شب ماه

کامنتت تبریک رو خوندم ،،، ممنونم 

و همچنین ممنونم بابت دعا

ان شاءالله دعاهاتون در زندگی خودتون بازتاب داشته باشن و خوشبختی نصیبتون بشه

در پناه حق باشید🌺

پاسخ:
سلام داداش رضا
خواهش میکنم .
خیلی مچکر سپاسگزارم همچنین .
خیلی ممنون.
فعلا داداش و خدا به همراهتون .🌸

 گلباران جانِ من سلااام🥰🤗


ساال نوت مبارک باشهه 😍😍🦋🌹🌹🌹🌹

عزیزم راستی به نظرت خیلی دیر نکردی ؟ 😐🤨😁🤗🥰🥰

قرار بود خیلی زودِ زود بهم سر بزنی نفس جانم🥰

فندقی دلش برات تنگ شده هاا🤗🥺❤

 

سلام 

عید فطر رو بهتون تبریک میگم

همچنین به بقیه هم تبریک میگم

نماز روزه های همگی قبول باشه ان شاءالله

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون عید شما هم مبارک باشه.💐
سلامت باشید.
مچکر همچنین.🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی